Sabtu, 8 Ogos 2009

Selamat Pengantin Baru & Jejak Kasihan....


Huhuhu...dah lama aku tak update blog ni...almaklumla...bz memanjang kat opis.banyak keje...lepas tu kat umah dah penat...tido awal.ader lak hobi baru....laki bini main poker kat internet.erm.....
Ni aku nak ambil kesempatan ni la kalau si Sobah ngan suami dia ader terbaca blog ni,aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baruuuuu....diaorg kawin minggu lepas 01.08.09......hemmmm.Si Sobah ni kawan 1 opis dulu.....Semoga Berkekalan Hingga Ke Akhir Hayat.....

Ni gambo yg lagi satu ni gambo kengkawan merangkap anak buah angkat .....(kalau tk paham takper)....masa tu kitaorang pernah dok sama kat Ilham dulu...masa aku susah skitla dulu....dok seumah ngan diaorg....jumpa balik ari tu....siap bawa mak dia datang umah...aku janji yg pi umah diaorg...tak taula bila nak pi.Insyaallah kalau pjg umo aku pi jugakla.
Lagi 1 cerita menarik dan aku harap saper2 baca post ni....jadikanlah pengajaran...jgn mudah tertipu dgn offer2 dari internet ni...mcm hadiah percuma...menang loteri....dan per2 jerla.jgn mudah terpedaya....walaupun offer dari malaysia...lagila...yg aku terkena offer dr nigeria...tk pernah2 seumor idup aku call org luar dr Malaysia...ni la dalam sejarah sampai bil telefon aku naik RM400 lebih..dasattttt.......berjaga-jaga yer semua...sekian untuk kali ini...cewahhh....

0 ulasan: