Sabtu, 11 Julai 2009

Hari Rehat Sedunia.....


wah....ari ni anak-anak aku yang tadika tu pi rombongan klcc dgn balai bomba...dasat kan...gi balai bomba...nasib baik tak balai polis.ari ni lak aku kena keje, si hakimi takder org nak jaga.kat taska cuti ari ni,so kena lak bawak gi kerja....erm...la ni tgh memunggah barang kat opis ni.macam kapal karam dah hah....

takder benda nak aku update kat blog ni...ini yang ada utk ari ni.ari isnin 13/7 aku cuti...uruskan kereta yang telah hilang dah jumpa balik...alhamdulillah...tapi setelah aku buat kajian bulan 6 byk dugaan yang datang, accident la,kereta rosak la, dugaan yang mcm2 kat opis ni....sabar jerla...Allah nak menguji kita....itu tandanya Dia sayang pada kita...Dia mengingatkan kita supaya sentiasa ingat padaNya selalu...bila mcm2 ujian datang itu tandanya kita hampir lalai dlm menjalankan kehidupan kat dunia ni...so muhasabahlah diri selalu......

0 ulasan: